Wednesday, October 6, 2010

saye ter keciwe wak

hari ini rase sangat ajaib sebab terjage pukul 8.45 am
tahniah en alarm tepon! 
nyanyian anda berjaye tembus pendegaran sayee
lepas snooze2 n tipon en asben
(hik2 en asben soh smbg tdo lg haish)
n bace2 msg n reply2 < aku jrg xreply msg org
(hik2 sure en asben nak bace msg2 i tu)
seperti biase antare sbb bgn awal ialah 
mahu cing2 or yak2, 
rindu nak smayang subuh,
ade org kacau dgn tekun,
agak peveret is sbb lapar la.
n ini hari sbb sembangat nak blog!

betul2 nye semalam takleh tdo
macam2 mende berpusar2 dalam kotak pemikiran saye
yang sebesar patblas persegi sume same ini
blom tambah sesi muhasabah diri lg huhu
pk punye pk 
pusing punye pusing
nak cari gaye paling meletop nak tdo
at last ttdo dekat2 pukol 5
cam harem kan
mebi ini antare keburukan aku keje malam kot

gile panjang intro
so cam biase bgn pagi kene la makan
kalau tak lapa aku tgu lunch jew tros
(ah rahsie badan lansing terbongkar..huhu)
tapi aku teringat sekotak cereal yang dibeli 
bersame en asben kat tesco haha
kuantan takde tesco lagi
kat carefour (best pronounce as kafuu) ECM
dengan heppy nye maw mkn sambil rase doubtful
sbb ni 1st time nk try makan
product bukan mat salleh punye 

kamu kecewakan saye
kronologinye begini (im not sure cn use da word or not)

aku tgok kotak~biase je,xde perasaan sgt
bukak kotak~huish terkoyak gam banyak n susah nk bukak haish
bungkusan kedap udara~cam kodi jek plastik silver tak nampak dalam!
mat salleh punye can see thru..owh dats y<pk kutur jap
bile makan~urgh keras n tebal.hmm.keciwe. dried fruit die pn ampesh, 
ade cam mende ntah rase cam kelape n so ampes la smpai i keciwe
carik kesalahan~mule2 nak salahkn mesia (hape nie wat product begini, 
tapi written there product of filipinos n prepared in filipinos) ah, wateva

kesimpulannye da best cereal ive eva ate adelah
keluaran POST yeayy
cam nk wat karangan nk ceta pasal pic nie. sume yang kat baris 1st n 2nd aku pnah mam. tiptop. dried stobery die sgt real la siap rase masam2 stoberi lg. die punye nuts mmg banyak, raisin xyah cerite la. honeycomb die pon rangup2 n sedap.
ni xpnah mam tapi cranberry wei mahu2..eh jap tapi cranberry mebi pnah mam kot. ah demm senile!
ni kompem ade kat kafuu or tesco or 'pembuli nobita' or jusco or pantai selamat :)
ok ingatan aku da baik, cranberry yg aku pnah mam tu yg kat post adek badek blueberry tuh la wei
sonot tgok gamba??
gile la, org2 post patut thank aku
sbb tgh promo brg2 dey ol
psst korang try la wei
g beli satu kat mane2 yg jual
sedap wooo n berkhasiat
lagi best bley wat korg kurus 
kalau 24/7 mam nie jew

diz whole parag is only 4 ma aseben
en asben jom buat bisnes jual cereal post??
nanti in future, our daily bekpes is CEREAL nak??
wiken jew leh mam nasi lomak
mee bandung, lontong, soto, mamak<annee
ade beran en asben tomey muah2
i told u it just 4 ma aseben, sape soh bace?? hik2

huhu, dolu aku pnah makan satu cereal nie
post punye la, name die oreo o's
sgt sodap tapi xde kat market mesia suda
dunno la y. n dunno y i still hoping to eat
dat oreo o's lagi ~ miss u!
sayang, i miss u sooo much wei!
hihi so wat to do wit ma cereal nie
sape nak mai la amek
otey, kopi(read as nes tarik 3in 1) suda sejuk  
n kene kemas umah (xcukup duit nak hire bik2)
tata

wit loves from ur nurse @n!$

2 comments:

  1. ahhahah anis!rahsia langsing awk dh terbongkar.tgklah aku langsing dr ko nnt ;p hikhikhik

    ReplyDelete
  2. eh..takpe welcome to da club..
    i dun mind org gumuk ke lansing ke..
    i love u olzz ppl..

    ReplyDelete

cikgu maw kata ape?

Related Posts with Thumbnails