Thursday, October 21, 2010

cronology lelagu d'Masiv

d'Masiv ni name group band indon
aku tak pnah btol2 layan pon lelagu indon nih
tapi aku tahu2 aje lelagu die
pelikkan? sebab cecite kat tb kot
asek nyanyi2 so aku pon terhapal
ade certain tuh lyrics die pergh
menyayat hati lulu pilu aje mendengar nye

nway malam tadi aku godek2 youtube
bile usha2 band d'Masiv nie
aku perasan lelagu dey olz lagu2 pilu
it kinda cinta yang kennot go on
but 1 of them or both still hoping

ekceli smalam pon chat wit ma fwen 
yang tersepit disebabkan family
yang mementingkan keturunan
so aku pon emo2 bcoz i know 
how much they love each other
tapi disebabkan sebab ntah pape 
they kennot stay together
to my fwen i doa sum miracle will happen
insyaallah~

tak abes lagi
ni lelagu d'Masiv
nak denga klik la sesatu k
mebi lenkali gue letak itu bideoo

xpaham kenape kene tinggal ngan awek die

pujuk2 awek die

menunjukkan betape sedey kne tinggal ngan awek die

balak nya mohon berhenti sakitkan atinya

org itu da pegi tapi org ini still rindu2

rindu setengah mati  
sangat2 rindu org itu
sangatjangan menyerah 
jika ditinggal, jangan sedey
motivasion song about life

ni la serba sedikit lelagu
kot2 kowang nk g karok
boley la try k
huhu njoy

No comments:

Post a Comment

cikgu maw kata ape?

Related Posts with Thumbnails