Thursday, September 23, 2010

omongan kosong

keje malam again. ni mase rehat aku bukan curi tulang.
tadi da selamat 2 baby lahir. sempat gak aku sebok2 sambut sorang.
aku nak blah sambil wat2 bz tapi da nak terberanak da.
ape lagi berlakon rajin la. haha.

bareng2 sambil tengok bulan purnama mengambang (ade cermin yg besa kat port rahasie aku nie) membuatkan aku teringat orang2 yang aku sayang. 
gamba 2 bln lepas
aku suke nak soh diorang tgok full moon.
soh derang ingat aku bile tengok full moon. tapi sekarang macam takde sape pedulik jew. aku pon dah tak heran. ah full mon, da tgh bulan islam.
ketam gemok2. huhu.

kesimpulannye : semua berubah takde ape yang kekal kecuali ALLAH S.W.T
njoy ur life to da fullest

No comments:

Post a Comment

cikgu maw kata ape?

Related Posts with Thumbnails