Saturday, September 11, 2010

kene keje time raye

muke tlebey tdo, wah need new hair cut!

1st of all, camat hari raye to sape2 yg tgh bace mende nih.
1 week gak ye tak updet blog, cam ade org kisah pon?? tapi ade..incik asben. huhu.
lepas lu balik china wa jadik lagi manje2 ngn lu kan babey. huhu. sebenarnye adehal sket harituh, conflicted sket ngn family then takde mud. nak ceta kat blog cam tak seswai so skang da setel. abaikan~

hari nih, da masuk 2nd syawal da. pukoi pat pagi, tak tidoq lagi, bukan apa, cheq keja la. anak2 manusia tuh dok nangis2 tak kosa cheq nak dodoi2 depa. manja ngan mak hang la, aku mak tiri ko taw! hihi.kejam lak. mane ade! minum dah, tuka pampers dah. kalo nangis lagi tak lain tak bukan ngengade. tapi kalau baby ko dah besar sket selalunye sbb kembung kot, sowie takde experience.

sedih wei keje time raye, bukan ape. aku n asben family jauh2, aku keje malam pon siang2 takleh nak beraye ngn family gak. sob2. takpe tawon depan balas dendam, kite tour satu mesia! but not bad la tak raye pon asalkan en. asben ade ngn aku dok teman tdoq, mai sepital makan2 same2. huhu. sweet nye kite. haha.

nampak sgt cam da bengong tapi nak post gak. ah wateva. baby tuh bising2 lagi. jap kau aku cobet gak. bye..

our lunch at miro's


p/s : baby td nanges sbb lapo..haha..lepas berak banyak2..

No comments:

Post a Comment

cikgu maw kata ape?

Related Posts with Thumbnails