Thursday, August 26, 2010

kelebet

funny as it sound
kelebek@kelebet 
maksud : membelek2 sesuatu di celah2 sesuatu
contoh ayat : cik eh puan anis sedang kelebet2 blog die, blajar2 cemane nak susun2 mende alah gadget2
kat page die.

pic org tgh kelebet sirih junjung :)

kahkah. 1st time aku dengar ayat nih is waktu aku kecik2 dolu. sekolah rendah la, time tuh umah yg aku duduk tu toilet die ade kolah. taw kan kolah tuh mende? good. so bile aku mandi mmg la lame sbb nanti sure berenang2 dalam kolah tuh. main2 air segale la, belakon, menyanyi dalam toilet tuh. so nanti kalo lame sangat aku sedang asyik lepak dalam toilet tuh, mak aku jerit lah, "anis wat ape dalam toilet tuh lame2? mandi ke dok kelebet ape tuh??" haha. pastuh aku akan cepat2 hapuskan bukti then kuar dengan muke tak bersalah, wat2 paham ape maksud kelebet itu. 

skang aku sedang melakukan perbuatan mengkelebet  blog aku. tadik en.teddy chumilz da ajar sket2. huhu. macih terang sket permandangan aku pasal page blog nih. ok lot more to figure out. till then, chiowss.

No comments:

Post a Comment

cikgu maw kata ape?

Related Posts with Thumbnails