Thursday, August 26, 2010

hari wanita

dimulakan dgn hihi. haha. tadik kat dalam kete, ondaway balik umah emak incik asben chenta, cam biase aku bantai tdo. tak la, tak keji la wife tak teman asben die drive, kan keje malam tadik so siang2 bantai tdo la. huhu.
so selalunye bile aku tdo, en teddy aku akan buka radio. sementare aku lom jadik anis in wonderland aku pon tumpang la dengar sambil pure2 tdo.

********

station X : ok lets talk about wat is ur biggest NO No..bla bla bla.. (en asben buhsan kot so tuka radio len)

station Y : "broken heart n broken trust..bla bla bla..IMpOssibLe by shontelle ( da abes tuka lagi )

station Z : ok yes to all women aotside there i wanna wish u all HAppY WOmEN's dAY!
               
pastuh bla bla..gado2..pasai ape???

dey ol gado pasal ade mamat tuh pnah kene dump ngn awek die, pastuh die punye tak puas hati, die treat sume pompuan badly. unfair rite? dat guy siap kate pompuan takyah la nak lawan2 ngn laki. tak same level ngn laki. bla bla. pastuh ade la caller tuh miss H bidas. "we woman dunt ask for da same treat as a guy, we punch u guys but we dunt ask to b punch back. we still love u guys n care 4 u. wat we want just ur respect".lebey kurang camtuh la kot, dah lupe lak. hehe.

ntah la. aku rase Women's Day ni still lagi susah nak d accept by sesetengah pihak kot esp by lelaki2 yg sungguh ego n tak paham pompuan. wah agak feminist lak i rase. aku tak kisah sgt pon lelaki2 di luar sane 
ape ko nak rase psal pompuan. aku taw aku suke mereka2, lelaki2 yg gentleman, pandai respek org termasuk pompuan. paling best bile aku dapat asben yang super budiman. huhu. enuf merepek 4 today.  

to all da ladies
HAPPY WOMEN'S daY

No comments:

Post a Comment

cikgu maw kata ape?

Related Posts with Thumbnails