Wednesday, December 8, 2010

family tree

tadi ondaway balik paka
berlakulah perborakan antare
kure2 L n kure2 P
cakap2 tentang asal usul nye
hahahahaha
(aku pon tibe2 pk pasal kure2)

kesimpulannye
en.kure2 berketurunan raden dan sheikh
pn.kure2 lak hanye mengaku die org siam
keturunan raje bersiong
ngehehe, cemane la anak we olz nti

aku cam isk, nyesalnye aku tak borak2
ngan org2 tue pasal asal usul family aku
tu buktinye aku seorang yg pendiam/sombong
tapi tuh dulu, skang aku da sungguh potpet
sejak kawen ngan kekuresakti  nih
kesaktiannye terjangkit kat aku. haha.

n dengan ini aku berazam
satu hari nanti maw mengorek
sape pembawe genetik hebat kat aku nih
n ntah2 aku mmg keturunan raje bersiong ke
wah, im so happy being me

sungguh siam,mkn tomyum jew

wit loves from ur nurse @n!$

No comments:

Post a Comment

cikgu maw kata ape?

Related Posts with Thumbnails